سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :23
کل بازدید :53947
تعداد کل یاداشته ها : 105
103/2/9
4:50 ع

بیانات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش

به مناسبت روز نیروی هوایی؛ در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌(1)
و الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین‌

 برادران عزیز! خیلی خوش‌آمدید، و خرسندم از اینکه روز نوزدهم بهمن هر سال، یک وسیله‌ای است، یک بهانه‌ای است برای اینکه با جمعی از شما عزیزان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کنیم. بحمدالله دسته‌گلی از مجموعه‌ی بوستان خوش‌آب‌ورنگ نیروی هوایی ارتش هر سال در اینجا حضور پیدا میکنند و فرصت پیدا میکنیم با آنها چند کلمه صحبت کنیم.

<** ادامه مطلب...

94/11/21::: 10:3 ع
نظر()
  
  
 
اقدام شما شجاعانه، بهنگام و همراه با ایمان بود/ این حادثه را باید کار خدا دانست (1394/11/04 - 13:52)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان امریکایی به آبهای جمهوری اسلامی ایران اقدام و متجاوزان را بازداشت کرده بودند، دیدار کردند و آنان را از نزدیک مورد تفقد قرار دادند.
فرمانده معظم کل قوا همچنین در سخنان کوتاهی، این اقدام ستایش برانگیز نیروی دریایی سپاه پاسداران را شجاعانه و همراه با ایمان خواندند و خاطرنشان کردند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که امریکاییها را به آبهای ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.
در این دیدار همچنین نماز ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه شد.

  
  
 
عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه همه جوانان و دانشجویان تنها راه عقیم‌سازی توطئه‌های جبهه دشمن است (1394/11/02 - 11:43)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، «عزم راسخ» و «کوشش بی‌وقفه» همه جوانان و دانشجویان ایرانی را تنها راه عقیم‌سازی توطئه‌های جبهه دشمن در برابر ایران اسلامی خواندند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که امروز(جمعه) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا در پنجاهمین نشست سالیانه این اتحادیه در میلان ایتالیا قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز
اکنون به پنجاه سالگی اتحادیه‌ی خود رسیده‌اید؛ نهاد مبارکی که هدایت اسلامی و شوق و طراوت ایمان را با خصلت‌های جوانی و دانشجوئی پیوند می‌زند و محصول آن می‌تواند انسان‌های عالم و خردمند و پرهیزگار و با بصیرت باشد.
بکوشید که خود را و اتحادیه را با این هدف‌های بلند و سعادتبار، هر چه بیشتر، همساز و هماهنگ کنید.
کشور و ملت شما برای پیمودن راه طولانی خود به چنین انسانهائی نیازمند است. عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه‌ی شما و همه‌ی جوانان و دانشجویان ایران در همه جا تنها راه برای عقیم‌سازی توطئه‌هائی است که جبهه‌ی دشمن در برابر ایران اسلامی سرافراز، از همه نوع و با ابزارهای گوناگون طراحی می‌کند. دل پر امید و توان پر قدرتِ مادی و معنوی خود را آماده و بهنگام، نگاه دارید و با توکل به خدای علیم و حکیم به پیش بروید. خدا یار و نگهدارتان.

                                                                           سیّد علی خامنه‌ای
                                                                                 28دی94


  
  
  
تبیین الزامات رقابت سالم/ لزوم رعایت مرّ قانون و اهانت نکردن به نهادهای قانونی در انتخابات/ مسئولان در صورت نقض عهد طرف مقابل در اجرای برجام مقابله به مثل کنند (1394/10/30 - 14:12)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان با تشریح آداب و عناصر تضمین کننده «رقابت سالم در انتخابات»، ملت و جمهوری اسلامی ایران را برنده پرافتخار برگزاری یک «مسابقه ملی و قوی» در عرصه انتخابات خواندند و با بیان نکات مهمی درباره اجرای برجام خطاب به مسئولان افزودند: امریکا، همان امریکای قدیمی است، مراقب خدعه هایش در اجرای همین نتایج مذاکرات هسته ای باشید.
  
  
  
هدف اصلی دشمن از بین بردن ماندگاری انقلاب است/ همه، حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند/ فهرست پیشنهادی کسانی مورد اعتماد است که مؤمن، انقلابی و در خط امام هستند/ عمل به وظیفه موجب ماندگاری و افزایش رویش‌های مؤمن انقلاب خواهد شد (1394/10/19 - 14:12)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با تجلیل از قیام تاریخ ساز 19 دی 1356 مردم این شهر و تشریح علل و عوامل «ماندگاری انقلاب»، تاکید کردند: در پرتو حضور آگاهانه همگانی، ماندگاری انقلاب، آرامش و سکینه ملت و پیروزی بر توطئه های دشمنان امکان پذیر خواهد شد.

ادامه مطلب...

94/10/21::: 9:54 ع
نظر()
  
  
 
تبیین ابعاد مختلف «حق الناس»/ برخی در سال 88 با حرفهای منکَر خسارتهای زیادی به کشور زدند/ امریکایی‌ها به انتخابات چشم طمع دوخته‌اند (1394/10/14 - 14:23)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، با اشاره به جایگاه بسیار والای نماز جمعه آنرا «قرارگاه ایمان و بصیرت و اخلاق» و مهمترین وظیفه ائمه جمعه را نیز «تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی» برشمردند. ایشان همچنین انتخابات را مسأله ای بسیار مهم و نعمتی حقیقتاً بزرگ برشمردند و با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه افزودند: مفهوم عمیق حق الناس، در زمینه های «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، لیستهای انتخاباتی، صیانت از آرای مردم و پذیرش نتایج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنایی دارد و مردم با توجه به طمع ورزی امریکایی ها به این انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.

ادامه مطلب...

  
  



شهادت شیخ نمر، نشانه رفتار داعش گونه و زوال آل سعود است
سپاه نیوز؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت ا... شیخ نمر، این اقدام را نشانه رفتار داعش گونه و زوال رژیم سعودی دانست.
به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت ا... شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

ادامه مطلب...

  
  
 
امت اسلامی تمدن نوین اسلامی را پایه‌ریزی کند/ اظهارات امریکاییها در موافقت با سنی و مخالفت با شیعه دروغ است/ چرا دنیای اسلام در قبال فاجعه آفرینی در مورد شیخ مصلح تقریبی و مؤمن در نیجریه ساکت است؟/ رئیس‌جمهور: 9دی روز دفاع ملت از قانون و ولایت فقیه بود (1394/10/08 - 13:59)
همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای  اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.